Marketing w internecie | Jaka powinna być właściwa strona internetowa?
15793
single,single-post,postid-15793,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive
 

Jaka powinna być właściwa strona internetowa?

SEO-Copywriter

20 Feb Jaka powinna być właściwa strona internetowa?

Do tej pory wspominaliśmy o czytelnej strukturze strony internetowej oraz właściwie napisanych tekstach. Teraz zajmiemy się innymi elementami serwisu, które mogą w znaczący sposób wpływać na jej dochodowość.

Mówiliśmy już o tym, jak ważny jest właściwy opis oferty, czyli taki, który nie wymaga żadnego dodatkowego komentarza. Dla internautów liczy się jednak nie tylko sam opis produktu/usługi. Równie ważne są dodatkowe informacje, takie jak cena, warunki płatności, warunki ewentualnych zwrotów oraz sposób dostarczenia produktu.
Informacje te powinny być zamieszczone w widocznym miejscu. Niewłaściwie sformułowany opis produktu i brak dodatkowych informacji jest jedną z tych rzeczy, na które najczęściej narzekają polscy internauci w trakcie zakupów w Sieci. Mimo że informowanie o cenie produktu lub usługi wydaje się oczywiste, to w praktyce wielu właścicieli stron zapomina o tym niezwykle istotnym elemencie oferty.

Inną ważną sprawą jest właściwa ochrona danych osobowych. Klienci coraz większą wagę przykładają do tej kwestii. Dlatego niech naszym priorytetem stanie się należyta ochrona tych danych. Musisz zadbać o to, aby link prowadzący do polityki prywatności znajdował się zawsze w miejscu, gdzie klient będzie proszony o podanie danych osobowych.
Kolejną kluczową kwestią dla dochodowej strony WWW jest właściwa obsługa klienta oraz staranne wsłuchanie się w jego potrzeby i oczekiwania.

Właściwa obsługa internetowego klienta musi uwzględniać:

1. Szybką i wyczerpującą odpowiedź na zapytania klientów.

2. Tworzenie oferty, która uwzględnia uwagi klientów.

3. Monitorowanie poziomu zadowolenia klientów.

W relacjach z klientami staraj się nie kierować jedynie względami materialnymi.

Włóż w Wasze kontakty coś ekstra, co wyróżni Twoją stronę na tle wielu podobnych. Pamiętaj — rozwiązywanie problemów klientów jest kluczem do ich przychylności. Badania pokazują, że klienci, których problem został pozytywnie rozwiązany z naszym udziałem, są bardziej lojalni od tych, którzy problemu nie mieli wcale. Traktuj zapytania od klientów jak dodatkową szansę do kontaktów z nimi, a nie jako uciążliwą konieczność.
Zachęcaj klientów do komentowania Twojej oferty, możesz także poprosić ich o wypełnienie ankiety, która pomoże odpowiedzieć Ci na wiele pytań dotyczących oczekiwań klientów.
Im więcej wiesz o swoich klientach, tym lepiej! Bądź pewny, że potraktowani wyjątkowo — odwiedzą Cię ponownie, a także polecą innym internautom.

 

No Comments

Post A Comment

wordpress theme powered by jazzsurf.com