Skip to content
Menu
Mahnet.pl
  • Strona główna
Mahnet.pl

Struktura skutecznego serwisu WWW

Napisano dnia 12 lutego, 201628 lutego, 2020

Skuteczna strona www – Struktura skutecznego serwisu WWW

 

Tworząc stronę WWW, musisz wziąć pod uwagę wiele czynników — treść, projekt graficzny, rodzaj Twojej działalności. Bez względu na to, jakie rozwiązania zdecydujesz się zastosować, pamiętaj o najważniejszej rzeczy:

Twoja strona powstała z myślą o internautach, którzy mają skorzystać z Twojej oferty!

Nie z myślą o Tobie, nie z myślą o firmie, która zaprojektowała Twoją witrynę, ani z myślą o nagrodzie za najbardziej oryginalną i najpiękniejszą stronę w Internecie.
To, co wydaje oczywiste w teorii, w rzeczywistości pozostawia wiele do życzenia. Większość firm funkcjonujących w Sieci posiada strony internetowe mało przyjazne z punktu widzenia użytkowników.

W takich serwisach internauta, zakłopotany brakiem możliwości dotarcia do poszukiwanych informacji, opuszcza niezwłocznie witrynę.
Najważniejszym zadaniem strony jest informowanie i tej funkcji powinna być podporządkowana cała jej budowa. Jeśli internauta, wchodząc na Twoją stronę, szybko znajdzie to, czego szukał, możesz sobie pogratulować. Aby tak się stało, strony www musą posiadać przyjazną i przejrzystą strukturę. Oto kilka sprawdzonych wskazówek, aby internauta poczuł się na Twojej stronie jak w domu.

1. Oferta. Aby zachęcić internautę do pozostania na Twojej stronie dłużej niż kilka sekund, musisz sprawić, by od razu zorientował się, co masz mu do zaoferowania. Cel ten pozwala osiągnąć właściwie wyeksponowana oferta. Dobrze wykonany opis produktów, zarówno tekstowy, jak i graficzny, jest kluczem do zdobycia uwagi klienta. O konstruowaniu oferty szerzej powiem w następnym rozdziale. Na razie zapamiętaj, że opis produktów czy usług musi być skonstruowany tak, aby nie wymagał dodatkowego komentarza ze strony sprzedawcy, którego brak podczas wirtualnych zakupów. Ponadto zapewnij jak najłatwiejszy dostęp do wszystkich informacji, jakie klient może uznać za istotne, takich jak cena, warunki płatności itd.

2. Informacje o firmie. Skuteczna strona internetowa nie może obyć się bez informacji o firmie. Internauci chcą wiedzieć, z kim mają do czynienia. Użytkownik odwiedzający stronę powinien z łatwością dotrzeć do informacji takich jak:
● Co robi firma?

● Co odróżnia firmę od konkurencji?

● Co firma ma do zaoferowania?

Podobne informacje umieszcza się zwykle w dziale „O nas” lub „O firmie”. Najlepiej, kiedy obszar menu głównego, zawierający linki do działów „O nas”, „Biuro prasowe” czy „Kontakt”, jest w jakiś sposób wyróżniony na tle reszty pozycji w menu.

Doskonałym miejscem na zwięzłe przedstawienie informacji na temat firmy jest zdanie podsumowujące, znajdujące się pod logo. Zdanie podsumowujące nie powinno być sloganem marketingowym. W im prostszych słowach uda nam się zawrzeć zawartość strony, tym lepiej.

Właściwie zbudowana  strona internetowa powinna pozwolić internaucie już na pierwszy rzut oka odpowiedzieć sobie na pytania takie jak: Gdzie jestem? Czym się zajmuje firma? Jakie ta strona daje mi możliwości? Pamiętaj, użytkownicy Internetu mają dobrą pamięć, jeśli uznają, że na Twojej stronie znaleźli to, czego szukali, możesz być pewny, że odwiedzą Cię ponownie.
Copyright

marek-wielgo
Marek Wielgo
+ posts

Marek Wielgo jest doświadczonym specjalistą od nieruchomości z ponad 15-letnim stażem w branży. Jego pasją jest pomaganie klientom w realizacji ich marzeń o idealnym domu lub lokalu mieszkalnym. Marek jest ekspertem w zakresie nieruchomości mieszkaniowych oraz komercyjnych i zawsze stara się zapewnić swoim klientom najwyższą jakość usług.

Jego podejście opiera się na indywidualnym podejściu do każdego klienta, co pozwala mu dokładnie zrozumieć ich potrzeby i oczekiwania. Marek jest znany z tego, że zawsze jest gotów słuchać swoich klientów i odpowiadać na każde pytanie. Jego profesjonalne podejście, wiedza i doświadczenie pozwala mu na skuteczne doradztwo i pomoc w podejmowaniu decyzji związanych z nieruchomościami.

Marek Wielgo to także osoba z bardzo dobrą znajomością rynku nieruchomości. Jego wiedza o lokalnych rynkach i trendach w branży pozwala mu na skuteczne negocjacje cen i warunków transakcji. Ponadto, Marek jest zawsze dobrze poinformowany o wszelkich zmianach w przepisach dotyczących nieruchomości, dzięki czemu może w pełni chronić interesy swoich klientów.

Marek Wielgo to nie tylko specjalista od nieruchomości, ale także człowiek z wysokimi standardami etycznymi i wartościami. Jego uczciwość, lojalność i zaangażowanie w realizację potrzeb klientów zawsze przyciągają nowych klientów i budują długotrwałe relacje z obecnymi klientami.

  • Marek Wielgo
    http://mahnet.pl/author/admin/
    Sprzedam garaż – jak sprzedać garaż poradnik
  • Marek Wielgo
    http://mahnet.pl/author/admin/
    Sprzedaj mój dom w 2023 r.: jak obniżyć koszty i uzyskać sprzedaż, na którą zasługujesz
  • Marek Wielgo
    http://mahnet.pl/author/admin/
    Szybko sprzedaj swoje miejsce i zaoszczędź pieniądze na wydatkach
  • Marek Wielgo
    http://mahnet.pl/author/admin/
    ABC przekazania mieszkania w darowiźnie

Powiązane wpisy:

  1. Jak tworzyć teksty na na skuteczną stronę internetową?
  2. Jaka powinna być właściwa strona internetowa?
  3. Pozycjonowanie, Interaktywna Agencja SEO
  4. Strony Internetowe Szczecin

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

©2023 Mahnet.pl | Powered by SuperbThemes & WordPress