Marketing w internecie | Pozycjonowanie nowej strony internetowej
15801
single,single-post,postid-15801,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive
 

Pozycjonowanie nowej strony internetowej

25 Feb Pozycjonowanie nowej strony internetowej

Przyjmijmy, że Twoja strona www jest już gotowa.

Ma przejrzystą budowę, atrakcyjny wygląd, pozwala na łatwy dostęp do informacji. Ponadto wszystkie zamieszczone na stronie teksty uwzględniają punkt widzenia klienta i skierowane są bezpośrednio do niego. Nie pozostaje nic więcej, jak tylko czekać na lawinę klientów i zamówień, czekać i czekać…
Brutalna prawda jest taka, że w Internecie już panuje ogromny tłok, a w niedalekiej przyszłości będzie jeszcze ciaśniej. Swoją ofertą będziesz musiał konkurować z dziesiątkami innych stron, które sprzedają to samo lub prawie to samo co Ty. Nawet najlepiej zbudowana strona nie przyniesie dochodu, jeśli nikt jej nie odwiedzi.
Ostania rzecz, której potrzebuje Twój serwis do zarabiania dużych pieniędzy, to internauci, którzy będą go odwiedzać. Nie chodzi tu o przypadkowe osoby, ale tylko tych użytkowników Sieci, którzy szukają właśnie tego, co sprzedajesz.

Najlepszym sposobem na dotarcie do tych osób jest pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach.

O co tu chodzi?

Do poruszania się po Sieci internauci używają wyszukiwarek internetowych. To one pozwalają milionom użytkowników w każdej chwili dotrzeć błyskawicznie do interesujących ich informacji, produktów i usług.

Internauci wpisują w wyszukiwarce zapytania takie jak np. „tanie telewizory”, „używane samochody” albo nazwę dowolnego produktu lub usługi, jakie przyjdą im do głowy. Zapytania takie jak „tanie telewizory” to wyrażenia kluczowe. Właściciele serwisów spodziewają się, że wpisując takie właśnie słowa, internauci trafią do ich oferty.

Po ich wpisaniu wyszukiwarka natychmiast wyświetli dziesiątki, a nawet setki adresów, pod którymi można znaleźć dokładnie to, czego szukają. Wśród tych adresów znajdzie się także ten prowadzący do Twojej strony. Pytanie brzmi, czy znajdziesz się w pierwszej dziesiątce, czy pierwszej setce wyników wyszukiwania?

Tylko pierwsze 20, góra 30 serwisów ma realną szansę na to, że ktoś z nich skorzysta. Te 20, 30 serwisów to najbardziej dochodowy obszar w Internecie. Znalezienie sie w tej strefie powinno być jednym z podstawowych celów dla właścicieli serwisów, które mają przynosić zyski.

Osiąganie wysokich pozycji w wyszukiwarce możliwe jest dzięki pozycjonowaniu stron.
W odpowiedzi na ogromne zainteresowanie umieszczaniem stron WWW w czołówce rezultatów wyszukiwarki powstał cały rynek usług pozycjonerskich. Pozycjoner to — najprościej rzecz ujmując — ktoś, kto pracuje nad zdobywaniem najlepszych pozycji dla stron wyświetlanych przez wyszukiwarkę po wpisaniu przez internautę wyrażenia kluczowego. Istnieje szereg sposobów, z których korzysta pozycjoner, aby wprowadzić serwis WWW do czołówki wyników wyszukiwania.

Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, abyś sam pozycjonował swój serwis, ale ostrzegam, że wprowadzenie strony do pierwszej pięćdziesiątki może potrwać wiele długich miesięcy. W tym czasie czeka Cię wytężona nauka i długie godziny spędzone przed komputerem.

Bez względu na to, czy będziesz chciał sam pozycjonować swoją stronę, czy też zlecisz to specjalistycznej firmie — pamiętaj, że nie warto zwlekać z rozpoczęciem pracy nad budowaniem wysokiej pozycji. Profesjonalne pozycjonowanie nie przynosi natychmiastowych efektów i wymaga nieustającej pracy nad serwisem. Bądź jednak pewny, że warto czekać na wysoką pozycję strony.
Oto kilka zalet, dzięki którym pozycjonowanie jest najskuteczniejszą formą reklamy w Internecie:
1. Niezwykła skuteczność.

2. Na Twoja stronę trafią przede wszystkim osoby zainteresowane tym, co sprzedajesz.

3. Relatywnie niewielkie koszty. 4. Płacenie jedynie za efekty.

 

Polecana Agencja SEO:
DobrePromo.pl
Szczecin, ul. Cukrowa 8/935

 

No Comments

Post A Comment

wordpress theme powered by jazzsurf.com